Kontakt
Vid arbeten på alla typer av fordon: inkludera registrerings-nr & mätarställning (där det är möjligt.)
Finns inget reg-nr behöver vi veta vilken modell det gäller, och vad vi kan hjälpa dig med, vilken service som utfördes sist mm. Allt för att underlätta och förkorta handläggningstiden.
(All information vi får av dig vid en första kontakt underlättar och påskyndar ditt ärende avsevärt,
Vi tar väldigt gärna emot bilder & dokument bifogat direkt i ditt mail som oftast visar oss mer än att försöka förklara något med ord)
Vid arbeten på elektronik & teknisk utrustning - Försök att inkludera modell/serienummer och en beskrivning av vad vi kan hjälpa dig med.
Kontakt direkt via hemsidan!
Eller maila oss direkt på: info@landgrendynamics.se
Fyll i dina uppgifter och vad vi kan hjälpa dig med, Så återkommer vi med ett kostnadsförslag eller efterfrågar ytterligare info vi behöver för att hjälpa dig.
Vid en första kontakt är vårat mål alltid - Svar inom 24h!
Kontaktformulär
Vid bokning av verktyg & specialutrustning skriv vad, när och hur länge för pris och tillgänglighet. (Som företag inkludera orgnr och faktureringsuppgifter för offert)
Du kan även skicka ditt objekt till oss för reparation!
Med objekt som skickas in rekommenderar vi att det paketeras ordentligt för att minimera risken för transportskador. Då gärna dubbel-boxat med packmaterial och antistatiskt där det rekommenderas.
kontakta oss för mer information
Varför kan jag inte ringa?
Jag driver företaget helt själv i dagsläget, vilket innebär att jag har många uppgifter att hantera samtidigt, nästan dygnet runt.
För att få arbetet att fungera smidigt och effektivt har jag valt att hantera alla förfrågningar, bokningar och kundkontakt via e-post, sms, DM, chatt. Detta sätt att arbeta hjälper mig att:
• Ha ordning och reda, så att inga detaljer missas eller blandas ihop.
• Alltid erbjuda fullt fokus utan avbrott på varje enskild kund, uppdrag och arbete utan kompromisser.
• Minimera risken för missförstånd kring avtalat arbete, reservdelar, arbetsorder eller annat.
• Ha möjlighet att gå tillbaka och se information om varje enskilt arbete i lugn och ro, när det behövs och tiden finns.
• Ta emot bilder direkt i förfrågan och tillföra informationen du som kund ger mig vid kontakt direkt i arbetsordern.
Skulle jag ta emot samtal löpande under dagen är risken att jag blir avbruten mitt i pågående arbete och inte hinna med det som behöver göras under avtalad tid. Eller för dig som ringer, inte ha möjlighet att anteckna eller minnas allt som sägs över telefon.
Därför är min arbetsprocess anpassad så här för att kunna ge er, både nya och återkommande kunder, den service jag vill erbjuda och ni förväntar er. Jag hoppas på din förståelse och ser fram emot att hjälpa dig på bästa sätt via de kontaktvägar jag erbjuder!
Björndalsringen 29, 135 69 Tyresö (Endast Post-adress)
info@landgrendynamics.se
Kundtjänst 24/7 via Chatt, E-post eller DM i sociala medier.

Vi tar swish!
Betala din faktura enkelt via swish! Scanna QR koden i swish-appen.
Som meddelande räcker det med ditt fullständiga namn, fakturanummer eller OCR för att vi ska kunna registrera din inbetalning.