Dokumentation - Glasklart.

Efter ett arbete delar vi en länk till en folder i Google-drive. Där du hittar en arbetsorder med noteringar & text som stegvis följer den arbetsprocess som utförts. Men även bilder som följer hela arbetet, kategoriserade efter arbetsmoment i sub-folders.

Länken ligger aktiv i 14 dagar efter utfört arbete och delas enbart med dig. Underlaget är under samma period tillgänglig för dig att ladda ned och behålla som en värdehandling på obestämd tid!

Lika genomskinligt och ärligt som det alltid borde vara för dig som kund!

Så här jobbar vi

Individuell bedömning och prissättning av varje enskilt uppdrag!

Vi tittar alltid på just ditt case och gör en bedömning av vad det skulle kosta att felsöka, reparera eller installera. Sedan bestämmer du själv om du vill gå vidare med arbetet eller inte.

Väljer du då att inte gå vidare (under kategorin elektronik) och ta tillbaka objektet i det skick den lämnades in i, så tar vi endast ut en liten undersöknings-avgift på 295:- inkl moms för den undersökning vi utfört.

(i vissa fall kan vi erbjuda att behålla din defekta produkt som ersättning. Och använda som "donator" med reservdelar till andra projekt)

Låter det okej? Skicka ett mail med din förfrågan så tar vi det därifrån!

Men går det att reparera?

  • Vi utgår ifrån att allt går.

Men det är upp till dig om det är värt det! Både rent ekonomiskt men även av personliga skäl.

Tillsammans med dig jämför vi vad en ny eller likvärdig produkt skulle kosta att köpa (om det är möjligt) Vi hjälper dig gärna att jämföra alternativ efter dina önskemål & budget!

DJI mavic Drönare reparation service Tyresö Elektronik felsökning

KOMMUNIKATION

Vi tycker om att alltid hålla en öppen dialog direkt med dig som uppdragsgivare.

Vi låter dig följa hela arbets-processen genom dokumentation och beskrivande bilder.

För att allt ska vara glasklart - Så att vi enkelt kan visa och förklara vad vi gjort, hur vi gjort det och varför.

Kontakt
Bil service stämpel i boken Tyresö Felsökning diagnos reparation Landgren Dynamics

Stämpel & signatur i boken

Våra Tekniker är stolta över att kunna sätta sitt namn på sina arbeten. En värdehandling - Som bevis att både du och din bil fått en service som håller högsta kvalité.

Bilservice